תנוחות מיניות המדריך האולטימטיבי

בין אם אתם זוג מנוסה שמחפש משהו חדש או שני מבוגרים בהסכמה שיכירו זה את גופו של זה, אין דרך שגויה לחקור תנוחות מיניות. לכל זוג יש העדפות וסגנונות אינטימיים ייחודיים ומציאת האחד המושלם עבורכם יכולה לקחת קצת ניסויים. בעוד שתמיד מומלץ לתרגל תקשורת מודעת ולשים לב לגבולות של בני הזוג שלך, הכרת היסודות של תנוחות ווריאציות שונות יכולה להיות מועילה בחקירת המיניות של האדם. מדריך זה מכסה את היסודות לתנוחות המיניות הפופולריות ביותר, ומציע תיאורים מעמיקים לכל אחת מהן.

מיסיונר

התנוחה המיסיונרית היא הפופולרית ביותר בקרב זוגות ואולי תנוחת המין המדוברת ביותר בכל הזמנים. מדובר בבן הזוג החודר השוכב עם הפנים כלפי מטה על גבי בן הזוג המקבל השוכב על גבו. תנוחה זו הופכת את בן הזוג המקבל לדומיננטי ביותר, ומאפשרת לו לשלוט בזווית ובמהירות עם הירכיים והרגליים. מיסיונר מציע חדירה עמוקה וניתן לשנות אותו במגוון דרכים. בן הזוג החודר יכול לתמוך בעצמו על ידי יישור זרועותיו לכוח דחף מוגבר, או להרים את ברכיו לסגנונות חדירה נוספים.

תנוחה זו יכולה להיעשות גם עם כרית, טריז או כרית מתחת לירכיים של בן הזוג המקבל כדי לשפר עוד יותר את התחושה. ניתן להשתמש בכריות גם כדי לתמוך בפלג גופו העליון של בן הזוג החודר לכניסה קלה יותר. תנוחה זו מהווה נקודת פתיחה מצוינת לזוגות חסרי ניסיון וטובה למגע עור ואינטימיות מקסימלית.

קאוגירל הפוכה

תנוחה פופולרית נוספת, הקאוגירל ההפוכה יש את השותף המקבל פונה הרחק מבן הזוג החודר, או רוכב על אסטרייד או כורע מעליהם. תנוחה זו מציעה לבן הזוג החודר מבט חסר עכבות ומאפשרת מגוון זוויות ומהירויות כניסה, בהתאם לתנועותיו והעדפותיו של בן הזוג המקבל. לקבלת שליטה רבה יותר, השותף המקבל יכול להישען על זרועותיו. תנוחה זו אידיאלית גם למין אנאלי, ומאפשרת לבן הזוג המקבל לשלוט בכניסה ובעומק.

דוגי סטייל

סגנון הכלבלב קל לזיהוי ופופולרי בקרב זוגות מכל הרקעים. בתנוחה זו בן הזוג המקבל על ארבע כשראשו וגבו העליון מורמים מעט, בעוד בן הזוג החודר נכנס מאחור. תנוחה רב-תכליתית זו מאפשרת לשני בני הזוג לנוע במקביל, ומעניקה לבן הזוג החודר את היכולת לדחוף עמוק וכבד, בעוד השותף המקבל יכול להמשיך ולשמור על יציבות.

סגנון הכלבלב יכול להיות אינטימי מאוד בשל מגע העור המקסימלי, כמו גם חזק מאוד בשל הסגנון החודר עמוק שלה. זוהי תנוחה נהדרת עבור בן הזוג החודר לשחק עם הדגדגן או הפטמות של בן הזוג המקבל במהלך החדירה. תנוחה זו עובדת נהדר גם עם כריות כדי להתאים את עוצמת וזווית הכניסה.

קאוגירל

בתנוחה קלאסית זו, בן הזוג החודר שוכב על גבו כשרגליו מפושקות מעט. לאחר מכן השותף המקבל כורע את בן הזוג החודר בברכיו ופונה אליו. תנוחה זו מעניקה לבן הזוג המקבל שליטה מלאה על עוצמת התנועה ומהירותה. זה מאפשר להם להתאים את הזווית והעומק של הכניסה. במידת הצורך, בן הזוג החודר יכול לקרב את רגליו זו לזו כדי לספק שליטה רבה יותר ולמנוע משיכה למעלה ולמטה.

תנוחה זו יכולה להיעשות גם כאשר בן הזוג המקבל פונה הרחק מבן הזוג החודר, במה שנקרא קאוגירל הפוכה. בקאוגירל הפוכה, בן הזוג החודר מסוגל יותר ללטף הן את העכוז והן את הדגדגן של בן הזוג המקבל לגירוי נוסף.

תנוחות עמידה, ישיבה וכריעה

ישנן מספר תנוחות שיכולות לאפשר חדירה בזמן שבני הזוג עומדים, יושבים או כורעים. בן הזוג המקבל יכול לעמוד עם רגליים פשוקות מעט או לשבת על שולחן או מיטה, בעוד בן הזוג החודר עומד מלפנים ונכנס. זה יכול לכלול את בן הזוג החודר כורך את זרועותיו סביב ירכיו של בן הזוג המקבל, או שהשותף המקבל יכול לכרוך את רגליו סביב מותניו של בן הזוג החודר.

בתנוחת כריעה, בן הזוג החודר יכול לכרוע ברך ובן הזוג המקבל יכול לכרוע על מותניו או לשבת מעליהן. תנוחה זו מאפשרת חדירה תוך מתן אפשרות לבן הזוג המקבל לשלוט בזווית ובכוח הכניסה. בן הזוג הכורע יכול גם לגרות את הדגדגן עם האצבעות או הלשון להנאה נוספת.

הספורק

החזיר הוא אחת התנוחות האינטימיות ביותר, המאפשרת חדירה ונשיקות בו זמנית. היא כוללת את בן הזוג המקבל שוכב על גבו כשרגליו מרוחקות מעט זו מזו, בעוד בן הזוג החודר שוכב על צדו ונכנס, צמוד לבן הזוג המקבל. זוהי תנוחה מצוינת לגירוי סימולטני של נקודת הג'י והדגדגן. בן הזוג המקבל יכול להתגלגל על הבטן שלהם או לאפשר גירוי הפין יותר בהתאם להעדפותיהם.

חזיר יכול להיעשות גם

מדריכי סקס - מאמרים נוספים

עיסוי אירוטי אמנות המגע החושני

עיסוי אירוטי: אמנות המגע החושני

עיסוי אירוטי, הידוע גם בשם עיסוי חושני, הוא סוג של עיסוי שצבר פופולריות בשנים האחרונות בשל יכולתו לספק הרפיה, הנאה ואינטימיות. באופן מסורתי, עיסוי שימש למטרות טיפוליות, תוך התמקדות בעיקר על היתרונות הפיזיים כגון הקלה…
עיסוי אירוטי: אמנות המגע החושני
הבנה והתייחסות לזקפה המפתח לחיי מין בריאים

הבנה והתייחסות לזקפה: המפתח לחיי מין בריאים

זקפה – זו מילה שיכולה לעורר הנאה וחרדה בו זמנית. עבור רוב הגברים, זקפה חזקה ומתמשכת היא לא רק צורך פיזי אלא גם סמל לגבריות ותעוזה מינית. עם זאת, ההערכה היא כי 30 מיליון גברים…
הבנה והתייחסות לזקפה: המפתח לחיי מין בריאים
סווינגרס מדריך מקיף לסגנון החיים

סווינגרס: מדריך מקיף לסגנון החיים

סווינגינג הוא מונח פופולרי שזכה לתשומת לב רבה בשנים האחרונות. הוא מתייחס לצורה ייחודית של התנהגות מינית שבה זוגות או יחידים עוסקים בפעילויות לא מונוגמיות בהסכמה כגון החלפת בני זוג, מין קבוצתי או פוליאמוריה. המונח…
סווינגרס: מדריך מקיף לסגנון החיים
עולם הדייטינג השתנה באופן דרמטי בעשורים האחרונים. חלפו הימים של מפגש עם בני זוג פוטנציאליים דרך חברים או באירועים חברתיים. עכשיו יותר ויותר אנשים פונים לאתרי היכרויות כדי למצוא אהבה וחברות. עם עליית הטכנולוגיה היכרויות הפכו נגישות ונוחות יותר אך גם מורכבות יותר. בפוסט בבלוג זה נחקור את עולם אתרי ההיכרויות היתרונות והחסרונות שלהם וכיצד לנווט בהם בהצלחה.

עולם הדייטינג השתנה באופן דרמטי בעשורים האחרונים. חלפו הימים של מפגש עם בני זוג פוטנציאליים דרך חברים או באירועים חברתיים. עכשיו, יותר ויותר אנשים פונים לאתרי היכרויות כדי למצוא אהבה וחברות. עם עליית הטכנולוגיה, היכרויות הפכו נגישות ונוחות יותר, אך גם מורכבות יותר. בפוסט בבלוג זה, נחקור את עולם אתרי ההיכרויות, היתרונות והחסרונות שלהם, וכיצד לנווט בהם בהצלחה.

אתרי היכרויות הפכו לדרך פופולרית עבור אנשים להתחבר ולמצוא שותפים פוטנציאליים. על פי מחקר של מכון המחקר Pew, 30% מהמבוגרים בארה"ב השתמשו באתר היכרויות או באפליקציה. מספר זה גדל באופן משמעותי בשנים האחרונות, כמו יותר…
עולם הדייטינג השתנה באופן דרמטי בעשורים האחרונים. חלפו הימים של מפגש עם בני זוג פוטנציאליים דרך חברים או באירועים חברתיים. עכשיו, יותר ויותר אנשים פונים לאתרי היכרויות כדי למצוא אהבה וחברות. עם עליית הטכנולוגיה, היכרויות הפכו נגישות ונוחות יותר, אך גם מורכבות יותר. בפוסט בבלוג זה, נחקור את עולם אתרי ההיכרויות, היתרונות והחסרונות שלהם, וכיצד לנווט בהם בהצלחה.

מדריכי סקס